donderdag 1 december 2011

Bazaar

Hallo allemaal,



Een tijdje terug had ik jullie verteld dat ik bezig was om doosjes en engeltjes te maken voor een Bazaar. Nou vandaag was het zo ver.  Dit was de 3de keer dat ik op deze Bazaar stond, dus aan  het begin nog wat fotootjes gemaakt. Het was er gezellig druk en  vooral warm. Om half 10 begon het en om 2 uur was het afgelopen. Daarna was ik echt helemaal gaar. Op de foto's zie je nog een heleboel doosjes maar aan het eind waren er niet zoveel meer.





Zaterdag sta ik weer op een Bazaar, dan een hele grote. De Lebanese Bazaar, dit is voor het eerst dat ik daar naar toe ga om zelf te verkopen. Deze begint om 11 uur en duurt tot 7 uur 's avonds, dus denk dat ik dan 's avonds maar languit op de bank ga en waarschijnlijk geen boe of bah meer kan zeggen. Want het klaarzetten van je tafel in deze temperaturen ( 35 gr.) is geen pretje. Maarja je moet er wat voor over hebben.  Ga nog gauw een paar doosjes maken voor zaterdag.

Tot ziens allemaal en warme groetjes

Henriette

2 opmerkingen:

  1. Hallo Henriette,

    Dat ziet er gezellig uit. Je tafel ziet er super uit zeg! Mijn complimenten. Netjes en overzichtelijk. Jammer dat je geen foto gemaakt hebt tegen het einde. Haha, kon je zien hoeveel er weg was. Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik samen met Korrie gezellig langs om doosjes etc. te maken.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou gezellig zijn, maar zouden we veel maken denk je?

    BeantwoordenVerwijderen