donderdag 22 december 2011

Geboortekaartje

Hallo allemaal,

Ondanks alle drukte en uiteraard spanning wat betreft de aanstaande geboorte van ons 1e kleinkind heb ik toch nog tijd gevonden om mijn laatste challenge van het jaar te maken. Ook dit was van duo-challenge. Het is een kaart geworden in de vorm van een Home sweet Home huisje. De meesten maakten er een kerstkaart van, maar ik geprobeerd het een iets andere vorm te geven.

                   
                                                 


Mijn zus is eind vorige maand oma geworden van een kleindochter en ik word binnen nu en eind van het jaar oma van een kleindochter. Vandaar dat ik heb gekozen voor een geboortekaartje voor een meisje. Ik vond het zeer leuk om dit te maken en zal dit model zeker vaker gaan gebruiken. Vinden jullie het leuk om dit ook te maken dan kan je het patroon aanvragen bij info@annettescreafarm.com. Ik wens jullie hier veel succes mee. Ook wil ik jullie prettige feestdagen wensen en een heel goed 2012!

Groetjes Henriette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten