donderdag 17 november 2011

Happy art morning at VVNPS.

Een ochtend knutselen.



                              

Zoals ik jullie in mijn vorige blog al vertelde, was ik druk bezig met het uitsnijden van kerstballen met de Cricut Expression. Dit was voor een aantal dames die als vrijwilligsters op een lokaal schooltje gingen knutselen.
Het schooltje heeft weinig materiaal om te knutselen, gewoon omdat daar geen geld voor is. daarom heb ik het papier geschonken. Maar als je de foto's ziet, dan kan je goed zien dat er eigenlijk nog meer nodig is.

                              
                              

Ikzelf heb al het voorwerk gedaan met het uitsnijden, een team van 12 dames zijn naar het schooltje geweest om samen met de kinderen te knutselen. Ik weet niet wat zwaarder was, de deadline halen met 280 kerstballen in 1,5 dag of  2 uurtjes in een benauwde warmte staan.
Wat ik wel weet, is dat het een geslaagde morgen was en dat de kinderen enorm genoten hebben.
De dames trouwens ook!

                              

Er waren verschillende groepen,  iedere groep heeft en andere techniek gedaan, zoals bolletjes van crepe papier plakken, een andere groep heeft met stukjes papier een mozaiekachtig iets gemaakt en weer een andere groep heeft met uitgeponsde figuurtjes gewerkt en opgeplakt'


                                


                                


Ik ben blij dat de kinderen zo genoten hebben, over 14 dagen wordt er weer geknutselt en voor volgend jaar willen we het zeker vaker gaan doen.

Veel knutselplezier, Henriette









2 opmerkingen:

  1. je kan wel zien aan de foto's dat de kinderen hebben genoten, goed gedaan de kerstballen zien er erg leuk uit.

    groetjes korrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stukje heb je geschreven. Ik ga hem zeker even doorsturen naar Kars. Als jij genoeg koffers meeneemt, dan wil ik best een oproep doen voor materiaal. Ik heb zelf hier genoeg liggen wat zij ook mogen gebruiken. Je ziet de kinderen helemaal stralen en wat is dan fijner om hier een steentje aan mee te dragen.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen