zondag 6 november 2011

Even tussendoor

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mijn kant. Ik ben een kleine 1,5 week in Nederland geweest zodat ik naar de kreadoe kon, ik heb daar weer ontzettend veel gezien en dan zou je wel alles tegelijk uit willen proberen.

Voorlopig houd ik het nog even bij mijn engeltjes en doosjes want nadat ik afgelopen vrijdag terug gevlogen ben naar Lagos en gisteren op een Bazaar heb gestaan moet ik weer het nodige aanvullen voor de volgende Bazaar. Die is over 3 weken en voor de engeltjes heb ik ook al een grote order staan van maar liefst 70 stuks in totaal.

 Ook wil ik alvast beginnen aan een scrapbook voor mijn toekomstig kleinkind dat rond kerst geboren  wordt. De echo's heb ik al meegenomen dus ik kan daarmee al aan de slag. Vandaag eerst maar eens de challenge van Duo-Challenge maken.

 Dus jullie zien wel dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen.

Warme groetjes Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten