donderdag 31 mei 2012

Moneycard





Nou hier is ie dan, de moneycard, had hem eerder willen plaatsen maarja soms moet je ergens op wachten voordat het kan. Wederom was deze challenge weer erg leuk om te maken en na deze moneycard heb ik er al verschillende gemaakt en gegeven aan andere. De reactie's waren zeer leuk, dus ga er zeker nog meer maken. Oja, en wie mij een verhuisadres wilt sturen omdat ze denken dat ik zo gul ben met 1000 naira, die moet ik teleurstellen want het is nog geen 5 euro waard. Maar een kaartje sturen mag altijd natuurlijk. Wil je hem ook maken stuur dan een maitje naar info@annettescreafarm.com  met vermelding "Moneycard Chantal" Veel succes.




Well, here it is, the moneycard. I would have wanted to post it sooner but sometimes you have to wait some time before beïng able to do so. Apart from that, this challenge was fun to make. I'll certainly be making more moneycards as I have made several diffrent ones already. The reactions were encouraging that I received from the people. If you want to make one aswell, than send an email to; info@annettescreafarm.com and refer to "Moneycard Chantal".

Have fun!!

regards Henriette















1 opmerking:

  1. Leuk gemaakte Moneycard Henriette ik ga je bloggie volgen want ben benieuwd
    wat voor moois je nog meer gaat maken
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen