zondag 27 mei 2012



Hallo allemaal,

Eindelijk weer een creatie van mijn kant. Ik had deze al een tijdje klaar maar omdat Annette Hetebrij waarvoor ik designer ben, een tijdlang met internetproblemen zat kon ik nog niets plaatsen omdat haar logo op mijn creatie geplaatst moest worden. Eindelijk heeft zij weer internet en nu vlug beide creaties plaatsen. Zowel die van Annette's creafarm als die van Duo- challenge.

Dit is de challenge geworden van Duo- Challenge, een cupcake. Wederom was het weer erg leuk om de uitdaging aan te gaan En dit is het resultaat geworden. Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Mocht je geïntresseerd zijn om ook de cupecake zelf te maken dan kan je het bestand aanvragen bij, ínfo@annetescreafarm.com met vermelding van Duo-Challenge 17. Veel plezier ermee!


   

Hello everybody,                                                                                                                                    

Finally some news from my side. Hope you like this creation which I'm finally able to post after Annete's Creafarm internet problems are over (did not have her logo available to add to my creation). This is the duo-challenge creation, a cup cake. As usual, it was a lot of fun to design and create this challenge. I do hope you like it!

In case interested, why don't you try it yourself. You can ask for the the 'duo-challenge 17' design at  ínfo@annetescreafarm.com. Have fun with it !

Kind regards,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten