donderdag 2 februari 2012

Hier ben ik weer!!! Here am I again !!!

Hallo allemaal,

Een maand hebben jullie nu niks van mij gehoord, maar nadat ik een week terug was in Nigeria ben ik al na een week plots terug gevlogen naar Nederland voor familieomstandigheden. Ik ben 2,5 in Nederland geweest en gisteren ben ik weer in Nigeria aangekomen. Al die tijd dat ik in Nederland was heb ik geen knutselspullen aangeraakt.

Zo heb ik ook de challenge 13 van Duo-Challenge niet af kunnen maken. Zal dat ook nu niet direct afmaken maar mezelf eerst storten op de nieuwe uitdagingen voor deze maand.

Tot binnenkort!

Warme groeten
Henriette


I promised my English friends to post also in their language.


Hello everybody,

For about a month I didn't post anything because I had to leave suddenly to Holland for some family circumstances.  I've been in Holland for 2,5 weeks and have done nothing with my crafts. Yesterday I returned back in Nigeria and I can now start with new challenges ahead for the coming month.

See you in a short time,

warm regards Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten