woensdag 7 september 2011

Welkom op mijn blog

Hallo allemaal,

Vandaag een blog aangemaakt. Ik moet nog een hoop leren hoor, maar dat zal wel lukken.
Mijn naam is Henriette en ik vind knutselen heel erg leuk. Samen met mijn Cricut Expression, de Cricut Imagine en mijn Gypsy maak ik al wat creaties. Maar moet nog veel met deze machines spelen voordat ik ze van A tot Z ken.
Vanaf 1 september mag ik mij designer noemen van Annette's Creafarm. Annette en ik kennen elkaar al een tijdje en hebben elkaar leren kennen toen ik bij haar de basistechnieken workshop van de Cricut bij haar gedaan heb. Zo is het contact eigenlijk gebleven. Ik zal dus proberen om hier mijn creaties te plaatsen die ik zo al maak. Van kaarten, scrappen, maar ook engeltjes.

Groetjes van Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten