maandag 19 september 2011

Hallo allemaal,





Hier een berichtje van mij kant, ik heb op dit moment nog niet echt iets te plaatsen omdat ik druk bezig ben met allerlei doosjes en tasjes te maken. Ik woon namelijk samen met mijn man en de 2 jongste kinderen (we hebben er 5) in Lagos, Nigeria. Hier wonen we al 6 jaar ivm het werk van mijn man en met heel veel plezier. Sinds we hier wonen sta ik op Christmas Bazaars die al redelijk vroeg beginnen, de eerste is al 8 oktober. Hiervoor ben ik druk bezig ook omdat ik nog voor die tijd een week in Nederland ben. Het op die bazaars staan is begonnen met zelfgemaakte kaarten en engeltjes. Sinds 2 jaar ben ik met doosjes en tasjes begonnen van papier, De doosjes maak ik met behulp van mallen, met de cricut en pakketten waar alles in zit. De reacties zijn altijd erg leuk, ieder jaar komt er wel weer iets anders bij, maar vind het altijd ontzettend leuk om te doen. Ik beloof jullie om van de week wat doosjes/tasjes te plaatsen.

Groetjes Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten